Söndag 31/01-10

Idag vaknade jag kvart i nio, somnade om - vaknade kvart i tio. Sen sov jag till elva och då vaknade älskling också. Vi har tittat på Euro Trip & Home Alone 2 idag. Det är väl det mesta vi gjort tihi. Sen åt vi, packade och sen skulle vi åka. Lämnade älskling hos henne :( sen hemåt. Lite bråk om internet när vi kom hem men aja det löste sig. Träffade kirre en snabbis och när jag kom in så låg det 5 pyssel-lådor hemme som mamma hade fått, även fast hon skickat in att hon inte ville. Men dom fick jag och malin dela på eftersom båda vill scrap-booka. Jag ska göra en kalender för 2010 nu! Ska lägga in bilder på mig och älskling och sånt, sen har jag fått lite annat :) ska se vad man kan göra. Sen efter det blir det att duscha, plugga och till sist titta på tv och sitta vid datorn :) slänger nog in en bild på kalendern sen.
Idag är det sista dagen på januari och imorgon är det åtta månader för mig och carolina ♥ vi skulle äta något gott på greken eller något men tror inte det blir av för ingen av oss har pengar längre. Jag har ju lagt ut hela min måndagspeng på mobilen, dock så ska emily typ köpa mitt linne, som jag säljer, för 70 spänn någon gång denna vecka fast det räcker ju ändå inte, men men. Ahjuste ska packa upp mina saker också :) Så jag har lite att göra ikväll. Blir nog ett inlägg senare. Vi får se :) ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0