Hejsan 2010!

Min nyårsafton var A-W-E-S-O-M-E!
Drog till älskling runt halv sex. Sen fixade vi lite mat, sen duschade älskling och sen städade vi, sen vid tio åt vi maten. Då ringde en jävligt full nisse, haha, önskade gott nytt år. Jag och älsk drack äppelcider när klockan slog tolv och åt vindruvor och jordgubbar, sen blev det massa mys när klockan slagit tolv. Och vi tittade på raketerna. Det lät typ ingenting här, så det var jätte bra för mina öron!

Tänk, haha, nu är det 2010. En tia. Inte en nia. Tio. 2010. Det här ska förhoppningsvis bli ett awesome year. Ska försöka göra det så bra som möjligt.

Vaknade iaf elva idag. Och nu har vi druckit coca cola och tittat på tv. Vid halv tre kommer mamma och hämtar mig, jag ska duscha och sen vid fyra hämtar pappa mig och sis och vi drar och firar farmors födelsedag.

Och idag är det också sju månader med min baby <3
Jag älskar dig så obeskrivligt himla mycket. Hoppas du har insett det.

Skriver kanske mer senare under dagen, ciao så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0