Alot Like Love

Orkar inte lägga in bild på skiten, hittills ser det... konstigt ut plus att jag bara är klar med framsidan än. Fortsätter imorgon för jag orkar inte ikväll. Längtar sjukt mycket tills imorgon, förlåt att jag tjatar som jag gör men jag längtar verkligen :( vill ha min mobil, vill till skolan också och det känns grymt konstigt för det brukar jag inte vilja. Kanske för att det är måndag, måndag är bäst. Måndagar är korta, måndagar har inga jobbiga lektioner och denna måndag kanske jag får min mobil, annars får jag den på tisdag vilken jag INTE hoppas för jag vill ha den imorgon! Men får jag det inte så, jaja då får jag väl vänta tills tisdag. Vi får se, vi får se. Kan iallafall inte sluta tjata, och tålamod blir mindre och mindre.

Ser på Alot Like Love just nu, det duger väl att se. Har inget annat att göra, för att läsa och plugga in en liten del av so'n (så pluggar jag, läser och pluggar in del för del), det gör jag när jag lägger mig innan jag somnar. Skriver nog inte mer idag. Men imorgon :) ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0