Whatever it takes, or how my heart breaks.. I will be right here waiting for you.



Idag är det tre månader för mig och älskling.

Skolan gick bra, men gick hem innan elevkontakten som var sista lektionen för att jag var så trött och hade ont i magen och jag hade klarat alla andra lektioner idag så mamma hämtade mig. Så när jag kom hem somnade jag och sen har jag tittat lite på tv och läst lite läxor. Sen cyklade jag till älskling och vi har myst och massa sen cyklade vi hem till mig och det blev också mys ;* Och älskling åkte hem nyss, eller inte hem. Hon skulle träffa baltzar...

Jag har ont i huvudet och är trött. Ska äta något och sen lägga mig.
Imorgon ska Emelie fixa min blogg :) Hon är duktig på webbdesign och kan hjälpa folk, så eftersom jag suger på design och inte har något photoshop eller något just nu, så frågade jag snällt om hon kunde hjälpa mig. Vilket hon kunde. Så imorgon kväll någongång kommer det en ny design tack vare henne :) Tack i förväg :D

I LOVE YOU CAROLINA PERALTA! <3

Chao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0