And now I realized you got me hypnotized



Puwhh, lång dag idag.
Gick upp vid sju och var klar typ tjugo över. Så jag satte mig vid datorn och så tills klockan var kvart över åtta. Då åkte jag till skolan och mötte klassen och sen satte vi oss på bussen. Sen tog det typ 45 minuter och sen var vi framme. Och det första vi gör när vi kommer fram.. är att gå i en timme! Fy alltså. Mina ben har nog aldrig gjort så ont i hela mitt liv, jag svär. Efter typ tjugo minuter hade jag så grymt ont i höfterna att jag bara kunde klaga. Men ändå fortsatte jag gå, fast jag kunde inte stanna haha, för då skulle jag inte kunnat fortsätta gå sen. Det var kullar upp, som ner, sten & grenar överallt och Magnus (vår lärare) gick fan speedwalking! Det var verkligt jobbigare än jag trott att det skulle bli. Men, men. Jag överlevde ju. När vi gått, så gick vi tillbaka till bussen och åkte vidare till grillplatsen. Där åt jag en risifrutti, vindruvor, baguett, en korv och två marshmellows och drack en coca cola. Lunch <3 Sen tvinga läraren upp oss på ett skit högt BERG, och jag är så sjuuuukt höjd-rädd att jag inte kunde titta ner för då mådde jag illa. Sen gick vi en bit och tittade ner på en sandbacke som flera elever åkte ner för. Sen gick vi tillbaka och självklart var jag tvungen att gå ner samma väg jag kom upp. Och jag var ju tvungen att titta NER :( It was pain in the ass... But hey, I survived. Men det var inte kul..

Och efter det åkte vi buss igen, stannade en bit och gick lite in i skogen och tittade på nått och sen åkte vi hem till Köping igen. Det tog yttligare 45 minuter, så vi var hemma drygt tjugo över två. Så mamma hämtade mig vid skolan och sen åkte vi hem. Då böt jag om och fixade mig lite. Sen satte jag mig vid datorn och började rensa mina inlägg här på bloggen. Tog bort hela April och ända tills 29:e Maj. Sen tog jag bara bort vissa inlägg i olika månader, typ onödiga inlägg. Dock finns vissa kvar, men skitsamma. Sen åt jag och mamma, för Malin hade inte kommit hem än. När vi ätit klart så drygt en timme efter kom älskling och hämtade mig sen åkte vi till Bååten och mötte Fabian där. Efter typ 45 minuter kom Stor och yttligare 30 minuter senare kom Crille. Då började dom repa. Och för er som inte fattar, dom har startat ett band. Så från typ 6-9 så repade dom. Och det var fett kul att se på! Humorn, musiken och allt. Nice, nice, nice.

Och sen vid nio så skjutsade älskling hem mig och nu sitter jag här. Får lite bilder av Crille som jag & Stor tog medans dem andra spelade. Ska äta något och sen måste jag öva på Engelskan. Glosorna kan jag säkert redan, men ska läsa lite extra på texten :) Den är lång, men ändå kanske enkel. Så, ja. Imorgon är det vanlig skoldag - *suck*. Sex stycken lektioner.. fyfan, jag kommer att dö. Min energi räcker aldrig till sånna dagar..

Men, hejdå iallafall.



Ps, det blev inte att ta kort med älsklingen idag :(
Så det blir väl någon annan dag hoppas jag. <3



I knew the moment you came by
That someday you were gonna make me fly
It was love from the first moment
I'll always love you and I know it

And now I realized
You got me hypnotized
With you'r love I'll only see
Forever just you and me

Kommentarer
Postat av: Emelie

Din blogg ser cp snygg ut nu!<3

Och höjder </3

2009-09-09 @ 17:13:47
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0