The pain and the hurt, soakin' up trouble like rain in the dirt



Idag var det skola och jag somnade nästan, men det är fredag iallafall!
Efter skolan var jag med älskling och vid halv fem åkte vi hem till mig i Kolsva. Sedan dess har älskling sovit kanske en halv timme medans jag suttit vid datorn. Sen åt vi mat och senare på kvällen så såg vi på Final Destination 1, som slutade nyss. Nu ska vi se tvåan. Och just därför skriver jag blogg nu, för jag kommer säkert inte orka skriva någoting senare. Men, så är det.

Har inte berättat det här, men i Oktober ska jag, syster och farmor till Ullared. Thank god! I'm in a huge need of new clothes. Ska försöka hitta leopard linnen, trashade svarta & vita jeans och iallafall en tjocktröja. Längtar dit som satan!

Men, nu ska jag inte blogga mer.
Älskling sjunger så vacker och väntar på mig, nu ska vi se Final Destination 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0