No time to rest or whatever

Hej bloggen, litet snabbt bloggande över hur dagen var.
Dagen började med Engelska och där fick vi jobba hela tiden. No time to rest or whatever. Vi jobbade med texter sen fick man läsa lite på läxan också tills Onsdag. Efter Engelskan fick jag reda på att bilden var inställd, vilket betydde att jag hade 3 timmars håltimme. Så då kom älskling till skolan och hämtade mig och vi cyklade till Hemköp och köpte kakor, festis och chips och sen satte vi oss utanför älsklingen men vi gick in efter ett tag. Det är så himla kallt idag!! :( burr, säger jag bara.. Sen vid tio över tolv cyklade vi till skolan och älskling släppte av mig och sen mötte jag Makka och sen hade vi Matte. Matte timmarna är så najsiga, eftersom vi bara har 40 minuter matte varje lektion hela veckan! Plus att man ändå hinner så mycket på dem. Fick jobba och hänga med rejält idag, var lite seg men det ordnade sig :) och efter Matten var det Hemkunskap, denna gång skulle vi göra toast! Det var jätte gott. Och efter Hemkunskapen slutade vi, 14:20. Vilken trevlig dag, endast tre lektioner & tre timmars rast :)

Nu har jag typ nyss kommit hem. Mamma hämtade mig och sen handlade vi bröd, kakor, två risifrutti och två coca color till mig som jag ska ha imorgon. Ska ju till Riddarhyttan imorgon hela dagen, med skolan *suck*.

Ahkej, men nu ska jag fara iväg till min älskling och senare ikväll blir det att plugga lite Engelska och duscha. Och vara med älsklingen så klart :) & det blev visst inte så "snabb-bloggningen". Men, men :D

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0