Im addicted to the punishment

I natt vaknade jag av att jag svettades som fan och älskling höll i mig och frågade vad det var. Jag visste inte vad som hänt. Jag visste bara att jag hade haft en sjuk mardröm som jag inte kommer ihåg. Men älskling berättade att jag hade skrikit och sagt "Ta ut mig här ifrån!!" och sedan typ slagit runt omkring mig.. Sen minns jag inget mer, antar att jag somnade om efter en stund.

Idag vaknade vi runt halv tio, snoosade, gick ut med hunden och sedan såg vi Final Destination 3. Sen kom vi in, och vi har nyss sett klart Labor Pains. Nu ligger älskling i sängen och jag sitter här och.. gör ingenting. Har lust att redigera bilder, men jag kommer inte på några nya sätt att redigera dem på. I have no fantasy at the moment. Men den kommer väl tillbaka :)

Nu ska jag.. erhmn, har faktiskt ingen aning.
Det är så varmt. Jag ska öppna fönstret och sen typ, ah.. Onödigt att jag ens skriver massa "erhmn, jadu, ah" när jag inte vet. Så, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0