I honestly can't wait, I want them photos now now now!



(ursäkta bilden, men jag bjuder!!)
Mitt huvud hänger inte med, arghhhh, för mycket läxor!!

Så, ah, skola idag. Inte så jobbiga lektioner. Klarade Engelska läxförhöret pretty damn good. Får veta svaren typ nästa vecka. Sen, um, efter skolan åkte jag hem. Sen åt jag runt fem och efter det cyklade jag till Kabbe och mötte mi amor, Fabbe, Stor och någon annan brud. Men dom åkte till Willys, så jag och amor cyklade hem till henne. Sen tog vi bilder och la in dem i datorn och valde ut några bilder att framkalla. Det blev i slutändan 28 bilder. Typ två eller tre nya bilder från idag, resten är minnen och fina bilder. Det blev bara 80 kronor. En bild kostade bara 0.98kr! Det var billigt tycker jag. Sen så beställde vi dom och dom borde väl komma inom en vecka, tycker jag! I honestly can't wait, I want them photos now now now! Men iallafall, vid kvart i nio cyklade jag hem och mi amor följde med mig hem sen cyklade hon iväg. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och trodde att jag skulle få titta på Idol men då kom jag på att jag måste ju duscha idag. Så jag gick in i duschen och duscha och nu sitter jag här. 

Hjälp?

Jag vill skapa en ny blogg. Jag är trött på detta typiska emo-namn på bloggen! Jag är inte emo längre och kommer aldrig bli igen! Jag ville heta JustAmanda men det var upptaget, fuckfuckfuck. Snälla, hjälp mig med idéer på namn. Något mellanlångt med iallafall "amanda" i + något mer ord. I need help!


Nu ska jag titta lite på idol, orkar verkligen inte plugga ikväll! Det får bli lite extra imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0