Extra Film

Godkväll, bloggen. Eller natt, typ.
Älsklingen och jag har varit idag efter skolan, sen mötte vi Stor, Fabbe & Chrille och sen gick vi runt typ halva Köping vilket resulterade ONT I BENEN! När jag kom hem åt jag och sen kom älsklingen typ 1-2 timmar efter.

Imorgon när jag kommer hem ifrån Riddarhyttan ska jag och älskling ta massa bilder, för jag ska nämligen framkalla massa bilder :) Extra Film is awesome. Och billigt. Och sen har vi sökt på polariodkameror eller vad det nu heter, vill ha en sån - men det finns typ inga bra. Plus att fotopappret kostar drygt 30:- spänn STYCK, såg jag.

Nu ska jag sova. Har rensat lite musiken på mobilen, måste ha ny musik imorgon när jag ska åka buss 45 minuter imorgon. *suck*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0