Cocaine nose, and trendy clothes - gotta send her to rehab



Har rensat bilder på datorn, är dock inte klar.
Men måste lägga mig om typ en kvart. Ska äta något och sen sova.
Imorgon är det fredag, sköntskönt!



Älskling, vart ska jag börja?
Kommer ihåg typ allt från dag ett.
Första gången jag såg dig, jag dog.
Första leendet mot mig, mitt hjärta började studsa.
Nallen jag fick av dig har jag än kvar,
den kommer alltid att vara med mig. Med oss.
Du ville inte till stan när inte jag var där.
Jag fick komma hem till dig när pappa inte
hämtade mig i rätt tid. Jag fick vara hos dig.
Du kom och kramade mig andra dagen,
och jag kände hur varm jag blev.
Jag var så nervös, jag blev förälskad ju.
Jag ville vara med dig varenda sekund,
jag ville berätta hur jag kände - men vågade inte.
Men det kom fram vad du sa och vad jag sa,
vad vi tyckte om varandra.
Fjärde dagen var det vi, I still remember it like yesterday.
Och vår första kyss. Oförglömligt. Magiskt.
Jag dog nästan, du var min. Min, min, endast min.
Min flickvän, min ängel, min luft, mitt liv.
Du är mitt allt, älskling.

Finns så mycket att skriva, men så få ord
att förklara allting med. Men jag älskar dig.
01.06.09, evig kärlek med dig, älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0