Aldrig att det skulle ta slut. Det här är ju evig kärlek, det känner man ju redan nu.

Idag var det skola.
Död som jag var på morgonen pallrade jag mig upp en halvtimme senare än vad jag skulle, när mamma väckte mig. Fixade mig drog till skolan sen. Franska, So, lång lunch, Musik, Svenska och Engelska. Inte så jobbiga lektioner så jag överlevde. Fast på Engelskan fick min kropp spasmer på mig, så jag började skaka och sen fick jag typ flashback, så att jag hör konstigt som jag gjorde förut när jag boffa, och sen hängde inte hjärnan med och jag lät bara konstig så fort jag sa något. Jag skakar än, fast resten är borta. Thank God. Har kommit hem för en timme sen typ. Fick en stor Apelsin krokant av mamma, tackar. Tjocka på och mer mer - då blir man fet fet. Har nyss ätit, fast var inte så hungrig.

Ehh, och nu då? Har ont i magen och fick något cp-spasmer i vänstra handen nyss så att det stack så fort jag rörde mig, dock är det borta nu. Ska läsa lite av Engelska läxan. Sen ska jag till älskling och senare ska vi till mig. Jag har lust att rensa alla mina bilder på Backup'en, tror jag ska det. Så att jag slipper alla onödiga bilder.

Asså dhu489gh8gho8ig min mage värker!!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0