We miss you cuicui...

Idag vaknade jag och älskling runt halv elva.
Gick upp, satte oss vid datorn, fixade mitt rum,
åt frukost, fixade oss och sen tittade vi lite
på tv & sen blev det att sova. Vi var så trötta!
Så vi la oss och sov typ 45 minuter eller nå.
Sen skulle vi egentligen vid typ halv fyra,
åka & köpa choklad.. men påväg hem till
älskling ringde hennes mamma...
Och hon berättade att Carolinas marsvin,
Cash, hade dött :( Jag fattade först inte vad
som hänt, eftersom jag inte förstår spanska
så jätte bra, bara vissa ord & meningar.
Men jag hörde nått om marsvin, så jag frågade
och älskling bara grät :( Tyckte så jävla synd
om bebis... och sant som det var, låg hennes
cuicui död :( Fyfan.. baby grät typ en timme,
så jag messade mamma & berättade vad som
hade hänt och så, och sa att jag ville stanna
någon timme eller så. Och det fick jag.
Så efter typ en & en halv timme, gick jag &
baby ut och begravde Cash... Det var jobbigt
för babe, jag grät till och med själv..
Så jävla tragiskt att ens djur ska dö..
Någon hade gett honom korv, så.. man vet ju
aldrig. Det kanske var därför?
Men hans nacke var bruten :( & det var så
jävla jobbigt att se.. & se älskling så förstörd.
Hon hade bara haft honom knappt en månad..
Men det blev lite bättre sen, kramade&pussade
älskling, höll om henne. 
       Men sen typ kvart i sju gick vi till Hemköp.
Jag ville köpa choklad! :'D Jag & mitt lilla godis
beroende, ni vet (a).. Men ska träna imorgon,
shit har inte tränat på typ en vecka?
Fyyyy Amanda! Men jag ska träna nu, så det blir
bra, bara bra. Sen köpte jag en liten baguett
och en burk coca cola också, & chokladen då.
Sen var mamma vid Hemköp & skulle hämta mig.
Kenny stod utanför med hans polare, sa hej.
Sen pussade&kramade jag baby hejdå, & åkte hem.
Åt mat när jag kom hem och nu sitter jag & tittar
på "16 and pregnant". Synd att det händer!!
Att man blir gravid när man är runt 14-17 års åldern!
Fy fan vad jobbigt. Jag vill ha barn, ja.
Men inte nu. Vill iallafall gå klart skolan, ta studenten
& de. Lixom leva livet INNAN man skaffar barn :')
      Imorgon är det skola, tråkigt, men måste fixas.
Har det "stora-musik-provet" på Onsdag.. Och sen
bokrecension i Svenska & sen ska jag läsa upp min
jävla artikel i Engelskan. Fyfan vad jobbigt..
HATAR att läsa högt för klassen, but what can I do??
Aja. Nu orkar jag inte skriva mer XD ska hämta
antingen baguetten eller chokladen. Senare ska jag
ringa älsklingen min & och sen blir det väl att sova.
Är ganska trött, har cp mensvärk igen! Faan, jobbigt..

Ahhkej, men nu ska jag inte skriva mer :D haha. Ciao.

Jag älskar dig, Carolina!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0