Walk around in the city

Idag var det skola, seeg dag men whatever. I made it thru'.
Sen blev det v-ås efter skolan med baby!
Tittade i maaaassa affärer och hitta as mycket nice.
I ett tidigare inlägg har jag skrivit vad jag köpte,
och lagt upp en bild på det :')
Så jag och babe har shoppat loss, och sen åt vi donken.
Shit, haha älskling åt sex stycke cheeseburgare & jag
kämpades med EN! HAHA. Men, men, gott var det :)
Av 1200 kronor har jag nu 300 kvar, plus 200 av månadspengen.
Mamma var smart och sa att jag skulle få dom pengarna
EFTER shopping ifall jag inte skulle ha något kvar :')
Sen får jag min present av mormor snart,
vilket jag vet är pengar för hon sa det :)

Älskling somnar snart!! ;o
Måste väcka henne så vi kan dra till Hemköp &
köpa coca cola och lipsyl!
Gaaaaaaarh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0