Utseendemässig ändring?

Jag känner för att ändras..
Utseendemässigt asså.
Börja sminka mig igen, antingen färga håret eller skaffa hårförlängning, you know.. Sånna saker. Och börja klä mig mer, som förut. Asså nu menar jag inte, svart & deppigt.. NEJ, Nej, nej! Jag menar, typ linnen och sånt som är mer "tjejigt" än vad jag klär mig i nu? Jag vill vara båda delarna liksom.  Klä mig som jag gör nu, och tjejigt. Variera, liksom. Får köpa lite sånna kläder och börja mixtra ! ;') Tror jag skulle trivas bättre och så och kanske få mer självförtroende (?) om jag gjorde det.. Jag gömmer mig faktiskt lite i dessa stora tröjor för att jag inte är nöjd. Så, när jag tränat min mage perfekt som jag vill ha den, då blir det nog bättre uppe i huvudet :) Haha, självtroende? Jo, lite iaf !

Nu ska jag äta och sen ringa älskling och sen sova.
Imorgon ska nog älskling sova här, eller om jag sover hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0