Update från skolan

Haha, tisdag som är värsta dagen på hela veckan blev den bästa! Och vet ni varför? Jo, dagen börjar med inställd idrott. Sen har jag So, lunch, matte & nu Svengelska. Och sen har jag inställd biologi & elevkontakt. Skulle egentligen slutat halv fyra, men slutar tio över ett! Om typ, 15 minuter. Niiice! Då åker jag till älsklingen och är med henne, sen halv fyra cyklar jag hem och senare ikväll åker jag hem till pappa.

Bara om typ 5-6 dagar fyller jag år! Ååååh, längtar.
Visade älskling vad jag önskade mig, idag på lunchen :)
Shit, asså jag önskar mig fett mycket nu :o mest kläder, hoppas på massa pengar nu va! :D

Ciao, hör av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0