Mys framför tv & data

Åh, ligger hemma i sängen med mammas laptop vid sidan.
Dagen har varit nice! Vakande av att älskling pussa på mig tjugo i tolv, gick upp, åt frukost, fixade allt och ja, hela fadderullan. Sen vid två kom älskling Pappa och hämtade oss, det var första gången jag träffade honom. Fett nervöst, må jag säga! Men det gick fintfint, han var skit snäll & trevlig! Vi käkade på greken i typ en timme sen var han tvungen och dra. Han lämnade pengar så vi kunde se film :) Det blev någon konstig film, nu kommer jag då inte ihåg vad den heter men jaja. Och sen godis & popcorn. Hann nästan se klart hela, men typ tio i sju kom mami och hämtade mig. Sitter hemma nu, i sängen som sagt. Ska se L-word nu! Orkar inte packa upp, nejnej. Det får bli av senare, helt enkelt! :) Älskling kommer runt åtta, om hennes föräldrar kommit hem då, annars måste hon stanna med sin lillebror. Lär ju inte få se henne så mycket imorgon, KANSKE på kvällen, beror på när hon kommer hem :/ hon ska till sin kusin i typ, ja, någonstans i Sverige. Fyra timmar bort iaf.

Och som ni märker, ny header, ja den suger! Den är fuuul.
Men jag hann inte :( Hade inga bilder.. men det kommer en bättre i veckan, hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0