Min dag idag, awesmoe


13:58:22

Har nyss kommit hem från stan nu.
Jag och älskling gick upp halv tio, och åkte hemifrån typ kvart över tio.
Det var öppet hus på Ullvi så vi gick dit, titta, träffa Andres och sånt. Shit, har aldrig varit inne på Ullvi haha. Men det var chill :D Stort och så, när jag börjar där lär jag ju inte hitta ett skit, men ooookej! Sen gick vi till OKQ8 med Andres och hans kompis, köpte dricka och sen tillbaka igen. Sen vid tolv cyklade jag och babe till stan, följde med mami & sis och köpte julklapp till Leo & Liam. Sen passade jag och älskling även på att köpa en korv med bröd, eftersom vi inte hade ätit någon frukost. Sen hade vi lite problem, för Nordea var inte öppen så babe kunde inte ta ut pengarna hennes pappa hade skickat till Twilight biljetterna, men mamma lånade oss 200 kronor tills på måndag! Sen cyklade vi tillbaka till Ullvi och tittade på innebandyn, smååå var'om som spela! Haha, men ändå duktiga.. Och sen blev det och cykla hem :) Sen runt kvart över fem ikväll så cyklar vi till bion, hämtar biljetterna och ja, ser filmen :D Nu ska vi väl göra, något? :) Haha. Btw, jag köpte Pucca klistermärket och pimpade mobilen haha, så gullig den blev :')

21:54:04
Filmen var gryyyymt jävla bra! :')
Rekommenderar den, fast slutet var dåligt, precis såna som man hatar XD men trean måste jag iallafall se! Efter filmen som slutade typ kvart över åtta, träffade vi massa folk utanför bion som skulle se på New Moon. Sen cyklade vi hem, åt nudlar & mandariner, aaaaaaaaaaaapskrattade för älskling slängde mandarinskalet på mig ;o fick headshot & bitchslap!!! HAH. Och nu sitter vi på mitt rum, jag sitter här & tittar på tv'n. Det är transformers 1. Blir väl att se den med baby? (: fast mina farmville saker är klara nu, så måste harvesta! :D chao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0