I'm a total twat

Åh, fy så ensamt det känns varje gång du går.
Varit med baby hela helgen och resten av tiden vi varit tillsammans, underbart, helt fantatiskt. Men varje gång du går, inte kan stanna, jag går, måste hem och så, fy så ensamt det känns. Får man verkligen ha så här tråkigt? är det lagligt? Det här är tråkigt, inte okej.

Baby drog vid tolv, ingen tid att mysa och säga hejdå, eftersom vi vaknade kvart i tolv. Hon skulle vara HEMMA tolv... Dom har en tradition på farsdag, så hon var tvungen att gå.. :( Och sen senare idag, åker hon till Stockholm, till hennes pappa. Sover där, kommer hem imorgon. Men shit asså, mina tankar & svartsjuka tankar, hur ska det gå? I stockholm, nära henne, hon jag inte tycker om... hatobjekt, ni vet? Får stå ut, stå ut stå ut stå ut. Men ändå, inte okej.

Funderar på att fråga om syrran vill cykla med mig till Hemköp eller någonstans, köpa godis och dricka eller något. Tror inte hon vill, du vet, syrran liksom xd men värt att fråga? hmm, kanske. Men ska väl fråga snart. När jag städat lite här inne, it's a mess! Och fyyyyy så tråkigt jag har. Nej nej ska inte klaga & må dåligt, så som jag skrivit i några inlägg på sistonde. Shit, fan, varför må dåligt när man kan må bra?! HAHA. I'm a total twat. Jag ska må bra, vettu :) Och plugga ska jag också göra, inte för att jag vill, men för att jag inte failar i skolan. Hah, ja sug på den ni. Kanske bra att skriva av sig när man har tråkigt och saknar sin partner? Mår bra bra nu, bättre. Får väl se när älsk svarar, puss på henne & jag älskar dig Carolina!

GRATTIS PÅ FARSDAG PAPPSEN, JAO.

Allt från mig, för stunden jao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0