iiiiikh I'm so excited!

Åh åh, vet ni vad jag fick reda på idag?! Fick VG-deckarnovellen jag skrev! Take that bitcheez.. haha! & ett G på senaste So provet jao!

Ja, dagen var som en berg&dahlbana, faktiskt.
Började väl bra och så, men mot lunchen sket sig allt och ja... till slut kom det några tårar som jag ändå snabbt torkade bort! Och allt löste sig till slut, är jävligt glad för det. För på svenskan kunde jag inte koncentrera mig för vad som hände.. men eftersom allt löste sig innan engelskan klarade jag verb provet vi hade på datan och fick 57p och det var typ 15 poäng mer än G. Så jag är nöjd. Ett G räcker alltid om man inte kan så jätte bra :)

Älskling kommer hem imorgon, iiiiikh I'm so excited!
Har saknat henne så grymt jävla mycket! <3
& nu har jag äntligen pengar på mobilen igen, så det blir att ringa älskling ikväll!

Ikväll har mamma sina jobbarkompisar här på fika & hon ska visa huset :) Så det blir väl fika och sen tv&data för mig iallafall. Nej, nu ska jag titta lite på MTV eller något :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0