I can transform ya, I can transform ya

Mammas data är typ seg, som den var förut :(
Tog bort Spotify & YouTube Downloader i onödan känns det som ;o haha..
Fast bara när man ska in på bloggar & titta, då segar bilderna
och typ hela skiten som faaaaan. Och sen Facebook,
det jag typ är inne på mest .__.
Förhoppningsvis hittar vi problemet och den blir snabb igen.
Jag ska köpa en mini-pc efter nyår, hade jag tänkt mig.
Många säger att dom ska bli ÄNNU billigare, så då vill jag ha en sån där
söt liten mini-laptop, ofta in häftigt? :') Det tycker iaf jag!
Och det är huvudsaken om jag vill ha en! :'D

Och vet ni vad?
På tisdag, då är det ett HALVT ÅR med min baby Carolina! <3
Kan ni tänka er hur fort tiden går?
Sover hos älsklingen måndag - tisdag, sen på tisdag efter skolan
åker vi till Västerås. Jag ska shoppa, hon med, för hon har
fått sina pengar då. Sen funderar jag på en liten surprice till henne,
men det kan jag ju inte skriva om här & nu, eftersom min baby
läser min blogg (a) på tisdag blir det avslöjat.

Pratar med älsk nu. Har precis duschat och måste fan
plugga snart! So prov på torsdag, och på torsdag har vi tema-dag också.
Shit! Hatar det, men ska förhoppningsvis INNNNNNTEEE ha matte då!!

Nu ska jag gå ner och se om det finns lite nudlar till moi.
Hihi, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0