Give me f****** presents :D

Imorse vaknade jag typ sju, för att jag fick cp kramp i benet >.<
Sen kom min kisse Puta in och gosade som fan :o hon som brukar vara en liten bitch som ABSOLUT INTE vill gosa.. haha, hon gosade med min älskling också :) Hon slickade henne på hennes boobies :o bara jag som får!! Haha. Sen somnade vi om och gick upp igen vid nio. Älskling satte på en film men jag fortsatte somna om hela jävla tiden, haha. Men är vaken nu :D Vi har precis ätit frukost. Och jag har dammat i mitt rum, stackars älskling med damm-allergi som knappt kunde sova i natt :'( Ska dammsuga nu, när alla är vakna!

Jag valde somsagt maten idag, pappa och farmor och alla firar mig idag, mest. Kanske lite imorgon innan jag åker till mamma. Anywayz. Det blir pizza :) Kycklig på min pizza, iaf, muums! Farmor & Farfar kommer runt halv fem, GE MIG PAKET HAHAH JAG KAN INTE VÄNTA LÄNGRE!! :D

Ja, jag älskar paket, tycker om att få dem, men hatar att vänta på dom .__.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0