En nörd som saknar

Jag är väl en nörd, jag får väl erkänna? Har sett säsong tre, fyra & fem av L-world på mindre än en vecka.. shit. Men men, vad ska man göra?

a Duscha
a Säsong fem av L-world

Saknar älsklingen, men mår inte dåligt längre, som jag gjorde imorse. Jag antar att det bara är första timmarna, första dagen som gör en ledsen när sin älskade åker bort för några dagar, eller hur? Klart man fortsätter sakna&sakna tills den kommer hem, men man kanske inte mår lika dåligt. Och på tal om trollen, haha, nu loggade min baby in. Hon kommer hem på onsdag någon gång, inte typ fredag - som det först var bestämt. Te Amo Carolina..

Nästa sak jag måste fixa innan jag lägger mig ikväll, är definitivt Engelskan! Yup, ligger lite smått efter med den där jävla artikeln.. >.< Onödigt, tycker jag. Men ändå saker som måste göras. Nejnej, måste fixa det där nu. Kanske blir en lite blogg senare? Har ingen aning, får se om jag har något att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0