Älskling ♥ & the same old

09:43:32
Älsklingen min kommer hem om cirka 4-5 timmar! är man happyface eller är man?! & jag har värsta sovmorgonen jag ;k hahahah. Började egentligen tjugo över nio, men denna lilla sak behöver inte gå på kemin, så jag börjar halv elva ! ska till stan och göra en sak innan jag börjar sen till skolan, ha alla lektioner och sen kommer älskling på min lunch & då ska jag möta henne! ♥

Och nu
So'n var inte så jobbig, svarade på dom sista frågorna man skulle göra och sen färdig efter typ en halvtimme haha XD Matte, tråkig, stört som vanligt. Lärde mig, fick läxa, den gör jag ikväll ;') Sen lunch ! Gick först till hemköp och köpte coca cola, choklad & tuggumi. Sen gick jag till tågstationen och väntade på baby, när hon kom blev jag så glad! Och det jag hade köpt på stan innan jag började, var ett gulligt kort format som ett hjärta sen hade jag skrivit lite i det :') Gav det till baby sen kramades vi massa och en hel del kyssar blev det ju också ! ♥ Sen gick vi till baby, men hon hade inte nycklar så vi satt i typ en timme i hennes trappuppgång och väntade på att henens mamma skulle komma hem. Massa kyssar där med, och mys :) Spela roll om det är en trappuppgång man myser i? ;') haha. Sen när jag skulle gå till skolan kom älskling mamma. Sa hejdå till älskling och hennes mamma & lillebror sen gick jag till skolan. Eller gick och gick, två klasskompisar kom i bra tajming så jag fick skjuts (a' haha ! Sen var det bara svenska kvar, det gick bra och vi fick sluta tio minuter tidigare :) Åkte hem och nu sitter jag här :) Älskling kommer när hon har ätit. Och senare ikväll ska jag duscha & plugga. Same old, you know :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0