We're meant to be, baby.



Dagen började med att jag var depp.
Sen så skulle älskling komma vid två-tre. Och sen så fick jag ett sms där det stod "Jag kan inte komma.." och då blev jag ledsen D: Sen kom pappa in och log mot mig och sa "Surprice". Och jag var som ett frågetecken. Sen hängde jag med ut i köket och där stod älsklingen :D Då blev jag fett glad!

 Vi gick ner till affären och köpte godis och dricka. Sen gick vi hem. Sen så har vi mysigt, ätit, skrattat, haft kul, dansat och massa idag. Älskling lärde mig lite salsa, ohyes ;) Sen har vi tittat lite på White Chicks fast vi somnade, men vaknade när syrran bankade på dörren .__. haha..

Dagen har varit så perfekt. Allt är perfekt när jag är med älsklingen. Jag älskar dig mer än vad ord eller något annat kan förklara.

Im yours forever -v-
We're meant to be, baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0