I love you so much that I dont know where to keep all the love. All I know is, you're an angel sent from above.



Jag vaknade tio, duschade, fixade mig och sedan åkte vi till polishuset...
Jag förväntade mig tårar och dåligt humör från mig själv, men det var inte så farligt.. Även fast dom tvingade mig komma ihåg det igen, fan.. När allt var klart fick jag träffa älsklingen och då blev allt bättre. Idag så har vi sovit, ätit godis och pizza och ännu mer godis, myst, cyklat och gått och en hel del. Sen hämtade vi min dator hos pappa, men äckel internet funkar inte så jag får sitta vid syrrans data för tillgång till internet. Men mamma ska fixa det imorgon, så jag överlever :)

Jag fick någon konstig spasm-sak idag. Jag blev kritvit, sedan frös jag som fan och skakade. Min mage mådde illa och mitt huvud bultade. Hjärtat fick spasmer då och då, men inte mycket. Älskling blev orolig, men det var inget allvarligt.. Det var väl typ, ett failat blodtrycks fall..

Men älskling fanns vid min sida, vilket kändes tryggt - även fast jag knappt kunde visa det..



I love you so much that I dont know where to keep all the love.
All I know is, you're an angel sent from above.
You're my everything, that's the truth.
I love everything about you, damn girl you're cute.
If it wasn't because of you, I still would have been stuck.
I would've been here, but I wouldn't give a fuck.
But you're my life, and I love you more than anything.
Girl you're my everything<3
To you my babe, Carolina<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0