You know I love, I'll never leave you. I'll always believe you. I'll always need you.


(Ignorera att med sånna där hattar ser jag ut som Johan Palm ....)

Idag gick jag upp nio och duschade. Även fast det var fett onödigt att gå upp just vid den tiden, så gjorde jag det ändå. Sen fixade jag mig lite och vid tolv så åkte jag, mamma och syrran ner till stan. Jag träffade på älskling på väg till Landora. Hon skulle hem, men vi skulle träffas senare igen. Så vi gick till Landora och jag fick en mindre ring till näsan och syrran fick en plupp till läppen. Och en random sak, jag ska bara ha en läppiercing. Jag ska bara ha den vänstra kvar. Vet inte varför, men jag vill ha det så. När vi drog från Landora gick vi till Tattoo för där skulle syrran få en plupp. När vi gick ut från Tattoo träffade jag på älsklingen igen,. Vi hälsade, kramades, pussade och sen gick hon och åt. Jag, mamma och syrran gick till Citykiosken för att jag ville ha en Slush. Sen åkte vi till UM och efter ett tag kom älskling tid. Efter UM åkte jag, älsklingen, mamma och syrran ner till Willys och dom handlade medans jag och älskling gick in på H&M. Älskling köpte ett par badshorts och en hatt. Och jag fick ett par kallingar av älsklingen ;* Sen drog vi till Intersport och sen fick jag sms av mamma att vi skulle åka hem. När vi kom hem så blev det så klart mys med älsklingen, massa skratt och underbar tid tillsammans med Carolina som vanligt. Jag älskar stunderna med dig!

Och sen gick vi ner till affären och köpte amigo och coca cola, mums! ... Sen hade vi så klart Sourcremé & Onion Pringles också! Så efter att vi ätit middag och allt, så gick jag och älskling ner och hyrde "1408". Filmen skulle vara en rysare, men jag fann ingenting i filmen läskigt. Blodet var fint, så klart. Men det var bara ytterst lite av det i filmen.. Så jag somnade i älskling famn när det var typ 45 minuter kvar av filmen. Jag började skaka i kroppen och drömde något jag inte ens kommer ihåg. Älskling märkte att jag skaka och då väckte hon mig. Fast jag somnade om igen och sen kom jag på att drömmen jag drömde var så klart om Branden.. Minnena vill inte bort. Jag får leva med dom..

Fast den här gången drömde jag om när Petra kom fram till oss och kramade oss och sa "Tack gode gud för att ni lever!".. Och jag kände när hon kramade oss. Jag kommer ihåg hur hårt hon kramade, hur jag förlorade luften och nästan svimmade. Och just då låg jag i älskling famn. Och det kändes som om hon kramade mig hårt, så jag började andas fort till slut.. När jag vaknade sen var mina muskler spända och hela kroppen hade spasmer.. Jag berättade för älskling och allt blev genast bättre. Bara att få vara i hennes famn och höra orden "Det kommer att bli bra. Inget kommer att hända. Jag älskar dig Amanda" får mig att glömma bort allt dåligt jag varit med om. Så att jag bara smälter i hennes famn och känner mig trygg igen. Som ett litet barn..

Sen skjutsade vi hem älsklingen och nu sitter jag här och har druckit upp resten av coca colan. Det var väl tre mellan glas, kvar typ.. Jag mår illa nu. Och jag får mardrömmar av för mycket socker, har jag kommit på.. Så jag vet vad jag har att vänta mig.. Fast kanske inte. Om jag sover med älskling palestina sjal kommer jag känna mig trygg. Hennes lukt är obeskrivlig, den doftar så underbart gott!

Chao.





 


Kommentarer
Postat av: Nadja

de är bra att du är med någon som får dig att må bra! :)

2009-06-16 @ 23:35:27
URL: http://nadjagoesfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0