You got me hypnotized



Idag vaknade man, somnade om och till slut vaknade igen.
Sen kom älskling och idag har vi till mesta dels bara tittat på film. Iallafall till en början. Sen försökte vi fixa mitt internet, som fortfarande inte vill funka :( Det kommer nog aldrig funka, inte hos mamma iallafall. Sladdarna och skiten vill inte connecta. Too bad, I tell you. Men, men. Jag överlever faktiskt :D ... Älskling och jag har käkat godis, druckit coca cola och chillat som vanligt. Och sen blev det att äta en kebab talltrik också, haha. Igen. Sen drog vi till Nannah en stund och då kom Elli. Så vi gick till Mat Öppet typ tio minuter senare.

Idag har jag haft flashbacks i huvudet nästan hela dagen. Jag har bara hört konstigt och enda sen vi åt mat så fick jag kraftigare och kraftigare flasbacks tills ungefär när klockan var tio. Och vi åt väl, fem eller sex... Jag och älskling fick skratt attacker för ingenting i köket. Vi bara fick massa cp ryck och skrattade, haha.

Och imorgon ska älskling sova hos mig :D



Låten är skriven till Carolina..

I knew the moment you came by
That someday you were gonna make me fly
It was love from the first moment
I'll always love you and I know it

From day one to now
It feels like I knew you before some how
You help me through mistakes
And with chances, alone I wouldn't take

And now I realized
You got me hypnotized
With you'r love I'll only see
Forever just you and me

I love you with my all strength
Without you I would never change

I will never let you go
Cause baby I love you so
I hope you really know it
That you're the one
And that you're really special
Just the only one

You take me to heaven
You are my angel
Belive me baby
That I'm always here
No matter what
I'll be near

I love you with my all strength
Without you I would never change





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0