Sense of securaty, pockets are jingling - midlife crisis



Jag tänkte berätta lite om gårdagen + idag..
Igår så vaknade jag och älskling hemma hos mig. Sen drog vi till Donken och åt frukost där. Efter det packade jag mina saker och sen gick vi hem till älskling, eftersom vi skulle sova där. Vi var ensamma hemma, så vi poppade massa musik. Sen städade vi, diskade och älskling lagade jätte god mat :) Köttfärssås och ris, fett gott! Hon har lärt mig äta typ kokt/stekt/varm&mjuk paprika ;o Sen åt vi glass med bananer och kola sås, yummy in my tummy!

Sen så skulle jag ta vatten, och då sa jag "nu lånar jag lite vatten". Och då sa älskling " vatten?.. låna? .. ta dricka.. ta cola!" och sen när vi kom på att det rimmade så skrattade vi åt det länge, haha. Hon lät så gullig när hon sa det!

Sen så har jag gosat med Toñito :) Är inte rädd för honom längre ;o det är bara svansarna på råttor som är läskiga ;o men inte hans. Den är söt! Haha, och när älskling lagade mat och kom ut till mig när jag gosade med honom, så hade jag stoppat in fingret i buren - fast jag skulle ta ut fingret. Sen när älskling kom ut i hallen, så tittade jag på henne och glömde ta bort fingret - så rätt som det var kände man hur Toñito gnagde till i mitt finger, haha. Jag blev rädd och började skratta, haha!

Det var fett varmt hela tiden! Ute som inne. God Bless Fläktar! :D

Idag vaknade vi halv tolv och då cyklade vi till Hemköp och köpte korvbröd. Sen cyklade vi hem igen och åt korv med bröd (y). Sen har vi cyklat ner till Willys med älsklings lillebror också och köpt glass och dricka :) Sen köpte vi två Amigo :D Och dom två är snart slut.. Jag fick med mig en och det är bara halva kvar.. Sen har jag typ ätit den andra själv ;o Damn... Fat girl, fat girl, whatcha gonna do? Whatcha gonna do when I come for food? Nejdå, jag skojjar bara. Im reaching for bigger legs & arms. Jag hatar mina armar och ben .__. dom är så jävla smala. Men, men :) Förhoppningsvis så blir dom större snart, jag ska börja äta mer, at least try. När jag hos Carolina så går det bra! Allt jag fått äta där har varit gott, I promise you!

Vid kvart i nio så skjutsade älskling hem mig och sen sa vi hejdå och sen åkte hon igen. Jag har packat upp, lyssnat på musik och tråkat. Nu ska jag sova, jag är tröööööööööööööööööööööööööött. Haha. Imorgon blir det att vara med älskling. Te Amo Carolina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0