Heaven's gates has opened for me, with these now healed wings I'm flyin'



Ojoj, vart ska man börja?

Sorry att jag inte bloggat sedan i lördags, om jag ens gjorde det då. Hela helgen har jag iallafall varit med dom bästa på Köpingsyran. Helgen var obeskrivlig. So wonderful! I söndags var jag hos Carolina hela dagen, fett mysigt ;* Igår blev det vi, så rör ni så dör ni suckers :)

Det enda fuckade med helgen, är att någon jävla bögjävel misshandlande min pappa. Jag vill bara skjuta, mörda, få personen att lida. We'll find you. Stackars pappa :(
& det andra fuckade med helgen är att min mage blivit cp, så jag kan knappt äta. Jag mår bara illa och får kväljningar om jag äter något, det är så fail. Sen har jag haft ont i magen lite då och då enda sen i fredags, men men.

Heaven's gates has opened for me
With these now healed wings I'm flyin'
And all I see is you
Come please I'm callin'
And all I need from you
Hurry I want you', I have you'


1/6-09, älskar dig Carro (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0