Carolina, you're my all. My baby, my star.



Gårdagen:
Jag vaknade någongång, fixade mig, och åkte till Krillan.
Fan för krillandagen säger jag bara!
Tyvärr är det någon slags tradition på Kabbe att varje år åker man till Krillan innan avslutningen.. *suck* Jag var iallafall inte med. Det var svin kallt + att det regnade! Dock var det annat folk som badade ;S They must be insane.. Carro kom till Krillan eftersom skolan hon går i är precis bredvid. Hon kom in på Krillan och sen var vi där typ hela tiden. Först var det kallt och sen blev det varmt. Och sen när vi satte oss i solen så mådde jag illa. Jag mår illa när det blir för varmt.. Sen fick jag spasmer på en person.. Jag skulle aldrig göra så mot hennes brud.. Men, men. Jag vet inte varför jag ens blir svartsjuk. Carolina är min tjej, bara min, och ingen annans. Det kändes bara lite konstigt..

Sen gick vi till Nibble och köpte godis och sen var jag tvungen att gå tillbaka till Krillan igen för där skulle pappa hämta mig. Makka och Carro hängde med mig. Vi drog till IV för där var pappa sen. Makka drog, så det var bara jag och älskling kvar som väntade med mig. Tack älsklingen. Sen satt vi där i typ en halvtimme sen kom pappa och vi skjussade hem Carro och vi åkte hem.

När vi kom hem så städade jag rummet. Jag tvättade fönstrerna, speglarna, torkade golvet, dammade av överallt, dammsög och sen rensade sakerna. Det gjorde jag på drygt 45-60 minuter. Sen gjorde jag och syrran lite matte och när pappa kom hem igen så kollade vi igenom A-delen, och B-delen skulle vi ta på fredag, eller lördag eller någongång.

Jag fick spasmer och blev ledsen för att jag inte fick sova hos Carro. Man tar bara studenten EN gång i livet, och just DEN gången i livet får jag inte vara med henne. Det suger !! ...


Idag, nu på morgonen;

Har fixat mig nu. Det är bara mascara och foundation i sminkväg idag ;o haha.. Och löshåret sitter i. Sen har jag Carro's tröja och tjocktröja och mina egna gråa byxor. Typ så som jag alltid ser ut. Jag behöver inte klä upp mig för en avslutning.. Fast lite fin ska man ju vara för man ska ju såklart gå på Älsklings student idag!

Hmmn, vi ska åka om tjugo minuter. Jag ska väl fixa det sista och sen åka.
Fan, efter sommarlovet börjar jag åttan.. Jävla betyg helvettena kommer in i bilden då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0