Before you rip it, gotta sew it.



Idag vaknade jag av att älskling pussade mig :D
Vi åt frukost och städade mitt rum och tog undan madrasserna och allt.
Sen har vi tittat på fotboll och så. Sen vid sex så skulle älskling dra hemåt.
Något blev helt fel. Men det löstes, som alltid.
Before you rip it, gotta sew it.
Sen när älskling kom till mig igen, pratade vi lite och sen hämtade vi pengar
och köpte dricka och godis och satte oss vid en bänk och sen messade vi
Nannah och bad henne kom. Sen efter någon minut var hon hos oss!
Vi skrattade som fan och misstolkade så klart..
Haha, jag dog. Seriöst. Jag fick ont i magen av att skratta, haha.
Sen kom Nannah, Carro och Kirre en stund men dom drog sen.
Och jag och älskling drog hem till mig vid tio och sen drog vi hem till älskling
och hämtade hennes saker, för hon ska sova här i natt :D
Sen cyklade vi tillbaka och nu sitter vi här. Och det var väl allt :)

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0