Avslutning & Älsklings student (gårdagen)



Jag glömde att berätta om gårdagen D:

Skolavslutningen var 08:20. Åkte dit och det tog väl typ 45 minuter. Efter avslutningen gick jag, Nannah, Elli, Anna, Kirre, Amandah och någon snubbe till stan. Sen gick dom andra och jag och Anna drog till pappas jobb. Jag köpte en röd ros till min älskling. Sen gick jag och Anna runt lite och sen drog vi till Ullvi. Vi skulle ju såklart se älsklingen när hon tog studenten! När dom skrikit klart på Ullvi så skulle dom åka i vagnarna. Så jag och Anna typ sprang till stan igen och drog till Carros vagn. Vi var där typ femton minuter för tidigt så vi spelade in några random filmer och typ flummade, haha. Sen kom Carro till hennes vagn och då stod vi och snackade i typ femton till tjugo minuter. Nannah & Ellikom till dit också. Älskling var så fin, och hon är fortfarande fin. Och min :D Sen åkte dom och då gick Anna hem och jag, Nannah och Elli drog hem till Carro och träffade alla som var där. Sen när Carro kom så blev alla glada och vi fick massa god mat! Jag hatar fisk, men jag älskade fisken jag fick där ;o Krabba, och sen någon annan slags fisk. Det var fett gott! Sen efter det var det ris, kött och någon grymt god sås! Och sen efter det var det några, typ, majs/popcorn-liknande saker som var fett goda! Sen mot kvällen drog Elli och Nannah. Jag och Carro tittade lite på TV och sen var vi lite sociala också, hihi. Sen drog Carros mamma och några av gästerna så då tittade jag och Carro på "I Taket Lyser Stjärnorna". Sen vid tio så kom pappa och hämtade mig.

Fett grym & bra dag! Grattis igen älskling.
För du har tagit studenten. Ja, du har tagit studenten.
Ja, du har tagit studeeeenteeeeennn....
Fyfan, vad du är bra! :D

& jag älskar dig för all tid, mi amor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0