Vinterkyla

Har kommit hem från stan för kanske en halvtimme sen.
Vid tre drog jag och babe till stan ju, var med folket. Åkte till Big Inn med anna & nanja. Köpte x-ray åhåhåh, dom har inte 15-årsgräns där? ;o fett najs ju! Sen har vi gått runt på stan sen blev jag och baby sugna på kebabtalltrik så vi drog oss undan och käkade :) sen var jag tvungen att dra hem :( men skjutsade hem baby och nu sitter jag här i värmen framför tv'n med datorn i knät som värmer, tiihi. Eller som min bror, RI HI HI HI. Aaaaahh seriöst jag kan inte sluta tänka på det XD men men.

Ska väl titta på tv och värma mig, fast först äta mat. Är inte hungrig ;o men lite ska jag väl äta. Är trött, hoppas jag somnar efter maten. Cyya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0