Vart tog mitt happyface vägen?

Skola idag, fick reda på att jag fick G på musikprovet, yaay ! Plus att jag var så charmig och fixade ett extra poäng ;k det här måste jag ju bara berätta asså! haha, men kolla: man skulle skriva en egen fråga och då skrev jag "Vad är den egentliga anledningen att ungdomarna lyssnade på Rock 'n' Roll?" och svaret var (DET HÄR ÄR FAKTISKT SANT!! "För att Rock 'n' Roll betyder egentligen sex/knulla/samlag etc." ... det skrev jag! Haha så jag skrek ut det och Per, vår musik lärare sa, "Ja.. vem gillar inte sex? Sex sex sex, du får ett extra poäng". HAHA, jag typ dog av garv när han sa det XD Han var ju liksom ironisk.
Sen skrev jag en helt ny engelska artikel, en bättre dårå.
Sen på svenskan ska vi skriva två A4 papper på datorn om antingen Nattliv, Stress eller Skönhetsoperationer. Och jag valde Stress, tyckte jag kunde mycket om det ehe. Hann skriva ett A4 papper om det på ungefär en kvart :') Så jag blir nog klar nästa lektion, massa idéer och sånt dök upp och jag undrar hur jag ska få plats med allt på ett papper till :o haha. We'll see.
Efter skolan mötte jag baby & andres vid Hemköp. Köpte dricka och sen drog vi till Nya Kondis. Vi fikade där typ 30-45 minuter och när jag inte orkade sitta och göra absolut ingenting när baby och andres snackade spanska med sina polare så drog jag och tittade på klackskor. Fyfan, mår dåligt när jag ser dom .__. vill också kunna ha sånna! Men är för lång så jag kan ju skita i det, fuck fuck fuck my length! Vill inte vara lång >.< döööööö.. ehe, nej orka va sån.. Men en sak är ju säker... vart tog mitt happyface vägen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0