The Hills Run Red

Howdy cuuuuuus'.
Vaknade typ tolv idag, har inte gjort så mycket. Älskling fick två snygga t-shirt av mig i julklapp, och jag fick hennes gamla tv :o haha! Har en biiiiig tv i mitt rum nu :D Och imorgon ska vi till v-ås. Jag ska få vinterjacka & skor, sen ska jag använda mitt presentkort på JC & New Yorker. Och sen ska baby formatera om min data ;) Den håller ju fan på att krascha .__. tiihii, Inte okej! Har nyss ätit, ska väl vila nu sen ska jag och babe dra till Nibble och älsk ska tydligen köpa internet där? Jag vettefan varför hon har fått för sig att man kan göra det men aja, she wants to go there so we'll go there. Plus att då kan vi ju köpa coca cola då också! :D ---- HAH, ååh vet ni vad jag kom på? Jag drömde att jag var med i filmen The Hills Run Red haha. Vi såg den igår och då drömde jag tydligen om den i natt, haha.

Hör av mig senare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0