The end of this year

Ny design, bloggen.
Enkel, ganska vit, och simpel helt enkelt :)
Jag vill ha det såhär, så aah.


Okej, en liten uppdatering igen då!
Jag och älskling lagar lite mat sen, äter, myser och firar nya året. Så blir mitt nyår. Perfekt. ♥ Plus att det är sju månader också direkt på det nya året, tänk vad tiden går fort. Om bara fem månader, då är det ett år. Det är ju inte ens ett halvt år kvar. Åh, vad jag längtar! ♥

Nu ska jag typ, spela Rakion eller något :D
I mitt rum finns jag vid datorn, andreas vid tv spel och annika vid sin laptop och sen hör jag från syrrans rum att hon slår och dampar på sin dator :o ... better not go near ... 

Vet faktiskt inte om det blir något mer inlägg sen. Kanske, men vet inte. Vill gärna vara med min älskling och så. Så vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0