Stan stan stan

Skrev ingen blogg igår :o
På dagen var vi med massa folk och så, satt lite på hemköp.
Och på kvällen var vi med med andres, markus och amanda! Fyfan vad kul vi hade.
Andres drog vid typ tio eller något och jag och älskling drog vid typ elva.
Sen typ somnade vi halv två. Och imorse ringde alarmet kvart i åtta, åhåh .__.
Gick på ett möte på typ 15 minuter sen hem till babe igen och sova sova sova!
Vaknade tio av att pappa ringde och frågade vad jag önskade mig i julklapp,
han hade glömt listan hemma haha.
Och sedan dess gick vi upp, åt frukost, och jag somnade igen och nu tittar
baby på Animal Planet, som vanligt! :D haha. Jag skriver blogg och ska förhoppningsvis
snart duscha håret, bläkkh det är fettigt.

Senare och ikväll blir det väl staaaaaaaaaaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0