Spelnörd? Not yet.. ;o

Är trött, lite sådär pmsig :(
Men so far so good in school.
Och jag klarade soprovet nu med kompletering.
Hej jag vill spela Sims3 & Wow!
Speciellt Wow, shiiiiiit asså..
Men dagen är lång och har tråkiga lektioner kvar .__.
Fast jag slutar tydligen kvart i tre idag ;o
Baaaara bra!

Just nu har jag Svengelska, sitter som vanligt i studiehallen & gör absolut ingenting, ehehe =] Nejdå men, ska faktiskt vara lite duktig och ta ut bilder till mitt & stinas ( + dom sjuka elli&nisse's ) grupparbete i so. Vi ska skriva om Mayafolket. Jag och stina hann typ mer än halva idag redan, duktiga vetni! Så jaaa, det är väl vad jag ska göra nu, göra lite so. Fast bara när vår lärare kommer så att han SER att jag faktiskt jobbar & ger mig tillit =] Ehe, vi har vikarie som vanligt. Vår jävla lärare är aldrig frisk ;s lika bra att ställa in, om ni frågar om min åsikt! Hihi. Aja, talk to ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0