Rock fucking star

Torsdag, hmn...
Ganska chill dag, och fick reda på att jag har ig (so far) i matte, fysik & biologi .__. så e deee... Var med baby efter skolan och så, och på rasterna. Sen, när vi kom hem åt jag och sen satte jag i löshåret helt random och tog lite bilder >.< hade tråkigt och har fortfarande. Ny header, sugig men whatever :') Orkar typ inte blogga... vet inte varför :o är såååååå himla trött. Kanske sover hos baby imorgon! <3 & jag ska kanske köpa en w902 för 1200:-  !! :D Awesome, dont you think? jag blir happy iaf! Så attehhh... nej seriöst jag har absolut ingenting att skriva om :o har duschat idag och ätit ungspannkaka. Vill ha löshår, och wow, och sims 3 destination världen och massa massa massa annat skit som är "nödvändigt" ehe iaf lite är det. Vill ha sommar, men först julafton. Vill ha fint hår och se nice ut XD ehe hahahhahaha tired tired tired, vad gör jag ens uppe? Kan inte klockan bli lite senare så jag kan sova? Även om jag lägger mig nu så kommer jag vakna typ tre inatt och inte kunna sova, kul... So I gotta hold on, be awake and watch a film, ja det tänker jag göra :) Tills bääääbis ringer mig! Men titta, jag fick något att skriva om nu !! :D

Gotta meet the hottie
With the million dollar body
You say she's over budget
But you pay her just to touch her
Come on ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0