Party in the U.S.A



Har kommit hem för typ en halv timme sen,
lite dramadrama med en polare men nu äre okej.
Jag åkte till bejbi och allt folk på stan vid typ halv sju :)

Har ont i magen, vet inte om jag är hungrig eller inte.
Åt ju trots allt en halv pommesfrites tallrik på stan.
Har en stor juicy burn bredvid mig och en stor
kexchoklad med. På bilden ser det ut som om det står
"Mud" istället för burn XD och shiiiit jag kan knappt skriva ;s

Gimme some sugar !!
Muppar , we do the muppdance !!
Tihi.

Ser på One shot too many på mtv, eller vad det nu heter.
Ska göra det en stund, sen vid ungefär tio när detta är klart,
då ska jag plugga i typ en halvtimme och SEN sova.
Lång jävla dag imorgon .__. Inte kul, inte okej.

Har tittat på usb minnen, vill ha vill ha!
Ett 4gb och ett 16gb ;(
Hoppas jag får pengar så jag kan köpa dom sen.
Det och kläder är vad jag mest vill ha, eller ja,
löshår kommer absolut komma först om jag får pengar!
Hell yeah, that's fkn right! :D

Nej men nu ska jag inte skriva mer tror jag..
Imorgon... shit det var ju något imorgon ;s
tisdag, skulle samlas någonstans i skolan!!
ÅH MY GOD hahahha jag kommer inte ihåg >.<
Får messa någon som vet XD
Ciao. Eller nej nu kom jag ihåg .__.
Vi ska ju till tidningen imorgon, men vet inte när..
Ahja, messar någon ändå. Cyya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0