One Shot Too Many


tú eres mía y yo soy sólo su
Te amo mi amor
Yo hago todo para ti
Estoy haciendo todo lo que te hace sentir bien
y ser feliz
Quiero ser tuyo por siempre, Carolina

Nunca me olvidaré de nuestra cita.
/ A till C.


Lite strul, lite skit.
Men nu hör det inte hit.
Det är bra, vi mår bra.
Hoppas det fortsätter varje dag



Idag var det skola, den jobbigaste dagen i veckan.
Idrott som jag inte var med på, kort rast, so i studiehallen, lunch, matte som jag nästan somnade på, inställd svengelska, biologi och sen var vi på bärgslagsbladet på elevkontakten. Och efter det var jag med nanja, markus och babe en stund och sen gick jag och babe hem och tittade på Paranormal Activity, shiit.. trodde inte att den faktiskt är RIKTIG först... men shit, det är fan sant. Pallar inte förklara den, men fan ni måste se den, läsare! :o Och vid sex hämtade mamma mig och jag sa byebye till min älskling :( när jag kom hem tog jag upp mammas laptop, sen ner och äta sen satte jag i det gamla ljusa/färgglada löshåret och det bruna och var lite ego, fick dock bara två bilder. Bilden ovan och en cam bild, tihi. Ska duscha snart, tittar just nu på A Shot At Love och senare ska jag plugga. Plugg-pluggeli-plugga ._. Snart är det lov, fyfaaan vad skönt säger jag bara! Och shit vad mycket snö det är :( vill inte.. vill ha sommar.. Och älskling har hyrt/köpt (eller vad man säger), aja, SKAFFAT sig en lägenhet :) Hon flyttar typ i januari-februari någongång. Awesome! Och sen börjar hon plugga i januari någongång, more awesome! Glad för din skull baby! ♥

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0