Now let's copy pokerface, like whoah

Bäst att skriva ett kort inlägg nu innan datorn stängs av igen!
Den har stängits av 10 gånger nu innan jag fick igång den.
Jävla skit data. Den kraschar säkert snart .__. Men tog bort
lite onödiga program så HoPpPpAasS att den är vaaaken.

Idag, eller rättare sagt - SNART åker jag till baby.
Vi ska nog till västerås med henne familj :)
Annars vet jag inte, stan som vanligt med folket? :)
Sen ikväll blir det laga lite julmat här hemma och typ pynta
julgranen vilket jag tror vi inte gjort än, har faktiskt inte
tittade på granen xD Har vi ens någon? :o
Jo, det måste vi ju ha.

Drömde flera olika drömmar i natt .__. fett stört!
Plus att jag typ tänkt om massa skit, INUTI mina drömmar?
Det är helt sjukt, det vill verkligen inte släppa .__.
Ajaaahh, you and me could have a bad romance, la la la

Cyya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0