No one wants to be defeated


You have to show them that you're really not scared
You're playin' with your life, this ain't no truth or dare
They'll kick you, then they beat you,
Then they'll tell you it's fair
So beat it, but you wanna be bad

Älskling skrev på min mage =)
Ja du, det blev inte mycket skola av för mig idag ;o
Hade sån jävla mensvärk :s cp sak, hatar deeeeeeet.
Men men. Fick dra hem, eller ah, vara hos älskling.
Älskling satt och spelade wow hela tiden XD
Jag sov typ emellan åt för jag var så trött, vilket jag fortfarande är.
Älskling bröt upp hennes mammas tjocka, tjocka, TJOCKA
cykellås som dom hade tappat bort båda nycklarna till ;o
Det tog typ en halv timme, haha, men nu har dom ett
nytt lås till cykleln ;) Jag åkte hem halv fem och sen dess har jag
ätit, spelat The Sims 3 (min otrogna gubbe med 3 flickvänner brann upp)
hahahah, sen laddade jag hem gratis wow, haha, ska önska mig det
i julklapp ;k och nu har jag tråkigt som FAAAAAAN.
Typ dör, tankarna rör om mitt huvud och jag undrar hur fan jag
ska orka plugga till so-omprovet imorgon?.. Shit..
Men men, ska försöka plugga på det nu. Eller, när jag skrivit klart
detta och lyssnat klart på lite musik jag känner för att poppa.
Lady Gaga - Bad Romance, Pokerface, Just Dance & LoveGame.

Hör kanske av mig senare, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0