New year, 7 months, so zoon!

Hooooowdy y'aaall!
Idag vaknade jag bredvid min älskling tio över tio. Mysigt. Vi åt pizza och sen var vi lite på stan. Vid två, för dygt tjugo minuter sedan, hämtade mamma mig vid hemköp och nu är jag hemma. Ska duscha efter maten, nu ska jag sätta in mammas internet i min data för jag vill spela rakion och det gick tydligen inte här .__. Idag får vi gäster som sover över, måste ge ut mitt rum .__. för att malin måååste ju sova i sitt rum och då måste jag sova med henne. Phhhuuuhh. Aja.

Nyår firas med min underbara älskling. Imorgon åker jag hem till baby, antar att det blir runt 2-4 tiden. Hoppas på lite tidigt iaf ♥ Sover hos henne också. Hennes föräldrar ska till Stockholm. Jag & Amor ska äta mat, älsk som lagar så klart (a) & jag som hjälper till. Sen blir det väl mys, titta på raketer (även fast jag inte tål höga ljud haha) och sen, ja, fira nyår. Plus att det är också sju månader för oss på direkten av det nya året! ♥ Åååh, fett mysigt. Längtar.

Hoppas jag får mina beställa smycken från kawaiidesign.com snart :(
Mitt svampbob fyrkant och mitt svarta knogjärn! ♥


Är det bara min öron, eller hör jag redan folk som smäller raketer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0