Merry fucking christmas, again

Merry fucking christmas.
Fick 700spänn.
300:- presenkort.
195:- till mobilen.
Sims 3 Destination Världen
Mys strumpor
Zebra sängkläder
Foundation
& två usb minnen 8gb.
Imorgon firar jag jul med mamma, bröderna och typ mormor/morfar & inger, tror jag. Om dom kommer. Men mamma & bröderna är iaf där. Så det blir mer paket då :D Dagen blev ju ändå rätt så bra iaf. Madicken, vår hund, fick ett paket och hon var jätte ivrig och öppna. Ja, hon kan & öppnar sina egna paket :D Så jävla söt. Men när hon hade öppnat klart så var det ju inte kul längre, hon var nära på att ta några av mina presenter,hah, så söt hon är! ^__^ När vi kom hem spelade jag Sims iaf :D Aaaas kul, in my opinion. Sen har jag fört över alla mina saker på backupen till ett av usb minnena. Imorgon rensar jag min musik och lägger in dom bästa låtarna i den andra. Mina filmer får ligga kvar i backupen tills jag får ett usbminne på typ 30-40gb så jag kan lägga in iaf NÅGRA filmer! :D Jag, pappa, sussi och sis såg på Flickan som lekte med elden. Jag är en sån som absolut inte kan se en HEL film utan att typ gå ifrån typ 1000 gånger xD så jag satte mig vid datorn emellan åt och spelade ^__^ Sen upp igen, titta, sen ner. Och nu ska jag äta, sen lägga mig. Är fett trött. Plus att vi åker typ halv ett härifrån till mamma imorgon. Så jaa, måste hinna med lite stuffs på morgonen, så lika bra att lägga sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0