Just Dance

Slutade kvart i tre idag, drog till babe.
& pappa hämtade mig halv fem :(
I wanted to stay...

Har spelat The Sims 3 sen vi kom hem,
men nu är det tråkigt & jag vill inte vara i kolsva.
Vill till köping. Vill sova i köping i veckan, & helgen :(
Dream on, Amanda...

Ska duscha nu. Och fuck off biologi-läraren!
Vi har tydligen biologi prov på torsdag :s
Den HÄR torsdagen !! :s die die die, die teacher die..
Så jag har pluggat, fast har gjort det i boken eftersom
jag inte har alla anteckningar men får dem imorgon
av hanna, förhoppningsvis :) så jag ska duscha,
sen plugga lite mer & vänta på att babe ska sluta träna
så jag kan ringa henne och ha lite kul här iaf...


Spin That Record, Babe ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0