Julen närmar sig

Igår kväll var najs, men jag sög på bowlingen :(
Vi la oss typ tolv och vaknade klockan tio idag.
Gick upp, och jag har fortfarande ont i armen.
Åt frukost och sen gick vi ner på stan och Emil
skulle köpa lego för pengarna han fick.
Så vi gjorde det, sen köpte jag lipsyl & kexchoklad
och då träffade jag Emelie på stan, vinka, fortsatte gå.
Sen gick vi till Julmarknaden. Köpte två små cupcake
läppglans, dock köpte jag bara dom för att dom var söta!
Har precis kommit hem, är trött, har ont i armen,
ska nog äta kexchokladen snart. Först och främst ska jag
gå till älsklingen som är i köket och hjälpa henne.
Ikväll sover vi hemma hos mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0