It is hard, not to worry and to be happy

Hola y'all!
Var i västerås ända till typ kvart i åtta. Tittade på presenter, eller hennes mamma och victor gjorde det. Jag, älsk och hennes lillebror tittade mest runt. Sen åt vi donken efter en låång dag av att gå, runt runt i västerås. Tihi. I'm a made motherfucker. Är hemma nu. Puta Madre.. pallar inte, men vem gör? Inte här, nej fyfan, avskyr detta nu. Bye bye. Förevigt? Nej, men nästan aldrig mer. Okej jo, varannan helg? Maybe. I'm sick of this. So sick of this. För, HAHA, vem skulle inte lixom? XD I laugh it out! Iallafall just nu, jag skrattar åt denna mystiska smärta som inte verkar vilja försvinna. Herregud, det är fan roligt - skrattretande typ. Imorgon är det julafton, tjohej vad kul .__. nej, inte detta år.. känner typ nästan på mig det, att det kommer bli fail eller något så. Därför TÄNKER JAG åka till min mamma imorgon kväll, inte på fredag. Jag kan inte sova här hemma. Kan inte vara här hemma. Hoppas dom ser och hör. Jag vill inte. Men snart så, snart så, snaart är det första januari 2010. Du har väl hållit ditt löfte? Jag har varit snäll. Man kan inte tvinga mig något. What Mada wants, Mada gets. Jag känner makten inom mig, synd att jag inte kan förklara den face to face då. Men här, här är det så lätt. Men jag ska klara av det, tell it to him face to face. I need more space. La la la la. Har gosat med mina två katter Alfons och Paris, dom är så sööta. Så fluffiga och alfons är så fet, åååh jag älskar honom :D Ska pynta granen nu. Känner stämningen, hah så fail så fail. Både P & S verkar sura på mig. Förlåt då. Förlåt. Ri hi-hi. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0