I'm a made motherfucker

I you know mama,
you did you'r best on raisin' me.
Now baby dun' became G.
When I'm out in streets
the only one I got is me.
I keep my hand upon my heart.
Cuz you know mama,
you didn't raise no bitch.
So if a sucker wanna get at me
I'll be out in the streets.
My thing uh it's really all I've got.
And in the end of the day it's me.
Real talk.




Skola idag, fett boring. Men på lunchen & rasten gick jag till babe och vi såg den nya American Pie: The book of love. Tihi. Vi hade typ bara 15 hemkunskap också, tihi, av en timme & 20 minuter! Najs. Drog till baby som var på stan, vi var med dodo, någon pytteliten tjej (haha), markus, och sen kom massa folk så jag kommer inte ihåg alla hahah fick iaf träffa min lilla anna! :D tihi, annifox fosho'. Sen typ var vi på stan och massa, titta i affärer och så. Hittade en bh jag ville ha, men palla inte slösa. Sen köpte jag babys lila mobil så nu är det min ^_^ tihi, 300 spänn. Har bara 500 kvar nu </3 hahahah. Men åhjååå. Skulle egentligen köpa en vaniljparfym också men det blev inte så för det fanns bara testen kvar, och jag köpte den jag TRODDE var den så aaahh fick gå tillbaka och lämna den och få pengarna tillbaka sen, thank god that I saved the kvitto haha, hade väl en konstig känsla bara ;o för jag sparar aldrig kvitton xD Men var iallafall på stan från halv två till kvart i fem :) Käkade pizza med älsk, dodo och markus på Verona sen när baby hade fått pengarna för mobilen, haha bra sätt att spendera pengar Xd haha. När jag kom hem åt jag iaf mat, och nu sitter jag här och skriver blogg och lyssnar på musik och gör inget mer. Ska plugga lite biologi sen :) har omprov på torsdag, inte tidigare fuck no tihi ^_^ Fast jag ska nog hämta ett glas coca-cola och sen ringa baby innan jag pluggar. Så det är vad jag ska göra nu, cyyyaaa!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0